• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
چهار شنبه 4 اسفند 1400
کد مطلب : 154664
+
-

ترکیبی که کامل نشده

احسان علیخانی، احتمالا مجری برنامه سال  تحویل شبکه 3  می‌شود


امسال به سنت همیشگی، تلویزیون در تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی است، نزدیک به یک ماه به آغاز سال جدید مانده و تلویزیون به ‌نظر زودتر دست به‌کار شده تا با انتخاب مجریانش بتواند طمأنیه بیشتری در تولید برنامه‌های ویژه سال نو داشته باشد. البته هنوز به شکل رسمی نام مجریان از سوی سازمان اعلام نشده، اما جسته و گریخته خبر اجرای برنامه‌های سال نو توسط مجریان قدیمی و جدید شنیده می‌شود.
نام علی ضیا به‌ عنوان مجری ویژه برنامه شبکه یک آورده شده، ضیا در چند سال گذشته جزو مجریان اصلی برنامه‌های تلویزیونی بوده؛ مجری‌ای که کارش را با رادیو جوان شروع کرد و در برنامه‌های ویتامین ث و فرمول یک اجرا داشته و مخاطبان تلویزیون برنامه‌هایش را دنبال می‌کنند.
داریوش فرضیایی را با اجرا برای برنامه‌های کودک و نوجوان می‌شناسند؛ فرضیایی امسال جزو مجریان برنامه‌های سال تحویل شبکه 2 معرفی شده است. البته فرضیایی نوروز 96هم به اجرای برنامه نوروزی پرداخته است و می‌توان گفت تجربه اجرای نوروزی را هم داشته. 
شبکه سوم هم احسان علیخانی را برای اجرای برنامه سال تحویل انتخاب کرده است. ماه عسل و عصر جدید از برنامه‌های این مجری 39ساله است. علیخانی سال آینده سری جدید عصر جدید را هم دارد و البته این روزها مشغول تولید تاک شو جوکر در شبکه نمایش خانگی هم هست.
این روزها نام مصطفی امامی را هم زیاد می‌شنویم؛ مجری‌ای که اجرای برنامه شب یلدا شبکه 5 را برعهده داشت و حالا اجرای سال تحویل این شبکه را هم به‌دست گرفته است.
در چند روز اخیر اسم فرزاد حسنی به‌عنوان مجری برنامه سال نو شبکه 4 شنیده می‌شود که این خودش خبر از بازگشت برخی از افراد به تلویزیون در مدیریت جدید می‌دهد، اما مدیر رادیو جوان در نشستی اعلام کرده که رادیو جوان برنامه 4ساعتی ویژه نوروز دارد که اجرایش را فرزاد حسنی به‌دست می‌گیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید